Jaką przewagę nad konkurencją da Ci strona WWW dla twojego warsztatu?

Niektóre warsztaty zaniżają ceny swoich usług, żeby przyciągnąć klientów.
Jak myślisz jakie są rokowania takich działań?
Niskie stawki przyciągają klientów, którzy niechętnie płacą za usługi a do tego mają wielkie wymagania.
Taki warsztat musi korzystać z wysłużonego sprzętu i nie stać go na inwestycję w rozwój czy reklamę.

Tworząc stronę internetową w sieci, nie tylko zdobędziesz nowych klientów, ale będzie ich na tyle dużo, że podniesienie cen swoich usług nie zmniejszy ilości klientów.

Odnalezienie złotego środka nie jest proste, ale jeżeli obsługujesz od 10 do 20 samochodów tygodniowo, to zwiększenie stawki za diagnostykę tylko o 50 zł może zwiększyć miesięczny przychód o ponad 2000 zł !!!

Czy zdarza Ci się, że twoi klienci umawiają się na naprawę czy diagnostykę, Ty rezerwujesz dla nich miejsce i termin, a oni nawet nie raczą zadzwonić, że nie przyprowadzą samochodu na naprawę?

Mając stronę internetową z funkcją opłaty rezerwacji terminu online, ten problem możesz wyeliminować w 100% – dzięki funkcji e-systent

Wystarczy, że każdemu klientowi wręczysz wizytówkę, na której będzie adres twojej strony internetowej, na której klient może opłacić diagnostykę online – te funkcje ma pakiet Booking QCV

Jak myślisz, jak duży będzie odsetek nieterminowych klientów?

Jak nie masz czasu, na operowanie terminarzem, to można zrobić stronę, która będzie miała aktualne wolne terminy dla twoich klientów, które będą mogli rezerwować online.

Można nawet do tego stopnia zautomatyzować proces, że klient może zarezerwować np. diagnostykę tylko w poniedziałek i wtorek i może być tych klientów np. maks 8.
To wszystko po to, żebyś na spokojnie mógł wykonać ewentualne naprawy tych samochodów w pozostałe dni tygodnia.

Takich i innych funkcjonalności twoja strona może mieć dużo więcej.

Wybierając jeden z poniższych pakietów, wystarczy, że dostarczysz informację, na temat tego czym zajmuje się twój warsztat oraz ewentualne zdjęcia twoje lub warsztatu i podasz jakieś specyfikacje, kolorów a ja zajmę się resztą 😉

W każdym pakiecie zawarte są poniższe opcje i bonusy:

Wartość samych dodatków to 1450 zł !!!

Zastanów się, który pakiet QCV wybierzesz?

Standardowa strona wizytówka.

Strona może mieć do 10 podstron.
Zazwyczaj umieszcza się na takiej stronie WWW:

  • stronę główną
  • podstronę usługi
  • podstronę kontakt
Na stornie można umieścić też takie dodatki jak animowane liczniki — już na starcie zabijesz klienta swoim doświadczeniem — minimalizujesz klientów typu — wiem lepiej, bo na Google było napisane…

Strona może wyglądać jak poniższy przykład, możesz kliknąć grafikę, otworzy się okno z przykładową stroną. (cel tej przykładowej strony to pozyskanie kontaktu telefonicznego)

Standardowa strona wizytówka
+
e-systent
+
funkcja pobierania płatności online
+
funkcja wystawiająca automatycznie fakturę VAT
+
dostęp do panelu CMS WordPress

Dzięki tej funkcji możesz mieć na stronie usługi, które klient może opłacić online, za pomocą zautomatyzowanej płatności DOTPAY, a system automatycznie wystawi mu fakturę VAT, można pobierać przedpłaty – dzięki czemu eliminujesz klientów, którzy umawiają się i nie dotrzymują terminów np.:

  • rezerwacja diagnostyki samochodu
  • opłata za naprawę instalacji elektrycznej
  • opłata za wymianę oleju
  • opłata za inne usługi

Standardowa strona wizytówka
+
e-systent
+

funkcja pobierania płatności online
+
funkcja wystawiająca automatycznie fakturę VAT
+

automatyczna rezerwacja terminu
+
dostęp do panelu CMS WordPress

Dzięki tej funkcji możesz mieć na stronie usługi, które klient może opłacić online, za pomocą zautomatyzowanej płatności DOTPAY, a system automatycznie wystawi mu fakturę VAT, można pobierać przedpłaty – dzięki czemu eliminujesz klientów, którzy umawiają się i nie dotrzymują terminów, w dodatku na stronie, klient ma dostęp do wolnych terminów, które może zarezerwować i opłacić.

 

Wykonanie strony zajmuje od 5 do kilku dni w zależności od pakietu.
Dlaczego mogę polecić zamówienie tej usługi właśnie u mnie i nie starać się krytykować przy tym konkurencji 😉 ?
Ponieważ sam też działam w branży motoryzacyjnej, co prawda maszyn budowlanych, (MTechnics Elektronika), więc znam wymagania klientów i wiem, co może być kluczowe i przekładać się na skuteczność strony WWW.
Strony, które robimy, są minimalistyczne i nie mają zbyt dużej liczby zbędnych bajerów, wież mi nie ma to wpływu na skuteczność.
Sprawdzałem takie rzeczy za pomocą testów A/B i okazuje się, że 80% to treść strony i jej funkcjonalność, a pozostałe 20% to jej wygląd.
(Test A/B to badanie na określonej grupie ludzi np. na 1000 osób, —> 800 kończy transakcję po przejściu ze strony [A] ,a tylko 200 osób ze strony [B] wtedy wiadomo, że skuteczniejsza jest strona typu [A], oczywiście system naprzemiennie daje dostęp do tych stron, dzięki testom A/B, nie trzeba zgadywać, co jest skuteczniejsze, tylko znaleźć najodpowiedniejsze rozwiązanie i je wdrożyć.
Zwróć uwagę, że badanie tylko 1000 osób przed wyborami z 40-milionowego kraju, może mieć błąd na poziomie kilku procent, więc są to sprawdzone i miarodajne techniki, stosowane w marketingu internetowym)

Klient nie przychodzi na twoją stronę, żeby podziwiać — tylko załatwić swój bieżący problem.

Strona powinna być jak najbardziej funkcjonalna, przejrzysta i koncentrować się na swoim głównym celu.

Tym celem może być: 

  • uzyskanie kontaktu telefonicznego od klienta
  • kontaktu za pomocą drogi elektronicznej
  • rezerwacji terminu diagnostyki lub naprawy
    Nigdy nie powinno robić się strony w taki sposób, że będzie miała ona kilka celów jednocześnie do realizacji, bo stanie się ona mniej skuteczna, jak coś jest do wszystkiego to jest…
    (zresztą to tak jak z diagnoskopami, taka Texa będzie miała dużo opcji, ale nie zrobi wszystkiego tego co Stardiagnose 😉 w Mercedesie )

Przy wprowadzeniu odpowiednich strategii biznesowych można monitorować skuteczność strony internetowej i jej rentowność, ale zakładam że jeżeli jesteś na tej stronie, to kolejne elementy związane ze strategią mogą być przydatne dopiero po wdrożeniu strony w internecie.

Nie ma na co czekać, konkurencja nie śpi, na rynku zostają tylko Ci, którzy się rozwijają i inwestują, pozostałym zostaje narzekać na Rząd, sytuację ekonomiczną, konkurencję i sąsiada 😉 …

Jak wygląda współpraca związana z tworzeniem twojej warsztatowej strony internetowej?

To tylko 7 kroków, żebyś miał swoją stronę WWW i generował nowych klientów:

Pod poniższym przyciskiem możesz zamówić wybrany pakiet