fbpx

Oni śledzą twoje prywatne wiadomości oraz każdy twój krok!

Wyobraź sobie, że korzystając z Social Media czy w ogóle z internetu, cały czas jesteś analizowany przez algorytmy sztucznej inteligencji.

Myślisz, że to jest przyszłość?

Mylisz się — to jest teraźniejszość!

Google oraz Facebook wiedzą o tobie wszystko!

Wracając kiedyś samochodem do domu, na iPhonie pojawiła się informacja, że do domu pozostało już tylko 15 minut i że powinienem zmienić trasę na inną — na tę bez korków.

Algorytmy sztucznej inteligencji lub samo uczące się,
analizują cały czas aktualną pozycję ciebie i innych i na tej podstawie mogą określić, w którym miejscu na drodze jest korek,
w dodatku wiedzą gdzie mieszkasz — ponieważ w określonych godzinach nocnych — twój smartfon jest nieruchomy przez kilka godzin — kiedy śpisz.

Nie wiem, czy wiesz, ale Facebook potrafi znaleźć osoby, które dopuszczają się zdrady.

Wystarczy, że taki osobnik regularnie przebywa w jednym pomieszczeniu przez kilka lat z inną osobą — powiedzmy żoną w godzinach nocnych,
a raz na jakiś czas robi skok w bok z inną kobietą.
Wystarczy, że jeden i drugi z kochanków mają przy sobie smartfona
i ich drugie połówki również. 

Wtedy te telefony w godzinach nocnych również są
w nieodpowiednich miejscach 😉

Ba! Facebook będzie nawet wiedział dokładną datę,
kiedy rozpocząłeś/aś zdradzać swoją drugą połowę.

Mało tego może takim parom wyświetlić reklamy,
agencji prawniczej zajmującej się rozwodami 
lub poradnią rodzinną dla par w separacji itd.

Myślisz, że prowadząc agencję prawniczą,
byłbyś w stanie dotrzeć do tych ludzi bez nowej technologii,
jaką oferuje reklama Facebook?
Rozdając ulotki na ulicy czy kupując reklamę w gazecie,
nie dotrzesz tak precyzyjnie do klienta.

Reklamując się w internecie,
możesz dokładnie policzyć zwrot z kosztów reklamy i określić,
która to właśnie reklama jest skuteczna i przyciąga więcej sprzedaży czy klientów.

Tylko tego typu podejście reklamowe ma sens.

Dodatkowo za pomocą narzędzi marketingowych możesz ustalić która reklama jest skuteczniejsza, stosując testy A/B.

Powiedzmy, że masz dwie identyczne reklamy, ale w jednej zmienisz kolor tła na inny.
Po dotarciu do kilkuset osób będziesz widział, która reklama jest skuteczniejsza i w ten sposób powinieneś wyłączyć tę mniej skuteczną, na którą marnujesz budżet reklamowy.
Taką procedurę można powtarzać.
Powielasz skuteczniejszą reklamę i wprowadzasz w niej jedną zmianę.
Po np. 500 wyświetleniach lub kliknięciach patrzysz znów,
która reklama jest skuteczniejsza i eliminujesz tę mniej skuteczną.

Tego typu informacje jak robić testy A/B są zawarte w Systemie TMI w module numer 7.
Jak kiedyś wspomniałem w raporcie pod tytułem:
 Jak wygenerowałem sprzedaż na 72 027 zł produktu fizycznego przez internet?
(raport możesz pobrać
– TU)
System TMI składa się z kilkuset modułów, dzięki którym można przenieść swój biznes na wyższy poziom i zacząć się rozwijać.
Zanim stworzyłem System TMI, przez 15 lat mój biznes stał w miejscu,
teraz pomagam również innym rozwijać ich firmy, a ja buduję kolejne biznesy.

David Ogilvy powiedział:

“Nigdy nie zaprzestawaj testów a twoja reklama
nigdy nie przestanie być coraz lepsza.”
 

 

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o