fbpx

Jakich słów unikać w reklamie lub na stronie Squeeze Page?

3 popularne błędy przy tworzeniu komunikatów reklamy!

Dość często widzę w reklamach klientów słowa, które nie powinny być użyte podczas prowadzenia skutecznych działań marketingowych.

Słowa te mają znaczny wpływ na odbiór treści, oraz na faktycznie zachowanie klienta. 

Często reklamodawcy stosują słowa:

Darmowe, ZA DARMO itd.

Rzeczy, które są za darmo, jak sam termin — podpowiada — nie mają wartości !

Obok takich rzeczy przechodzimy obojętnie, ponieważ są darmowe, bezwartościowe!

Czy ciebie przyciągnie coś bezwartościowego?

Lepiej użyć określenia BEZPŁATNIE lub DARMOWE na BEZPŁATNE.
To, że coś odbierzesz bezpłatnie, nie znaczy, że jest to darmowe.

W tym momencie nie płacisz za to, ale ma to jakąś wartość.

Przekaz jest inny, więc ma to już sens.

Widuje też warunkowanie zachowań potencjalnego klienta przez zastosowanie słów:
JEŚLI, Jeżeli itp.

Reklamodawcy stosują zdania typu:
Jeżeli chcesz poznać fakty, kliknij tutaj…

Zamiast warunkować decyzję klienta, nad którą on może się zastanowić lepiej użyć twierdzenia:

By pobrać ten materiał, kliknij TU.

Trzeci element, który źle wpływa na reklamę, jest słowo PROMOCJA.

Promocje cieszą się powodzeniem, ale często są oklepanym sformułowaniem,
na które klienci coraz słabiej reagują.
Lepiej zamienić to słowo na:
SPECJALNA PROPOZYCJA lub inne tego typu sformułowania.
Będzie to dla Klienta coś innego niż promocja,
dlatego jest większa szansa, że się tym zainteresuje.

Mam nadzieję, że przydadzą Ci się te wskazówki.

Skutecznego copywritingu 😉

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o